aug
15

Minden

Címkék: woodstock | Szerző: Susán | 8:23 pm

Írnom kell.
Voltam szigeten. Nem tetszett annyira, mint amennyire számítottam arra, hogy tetszeni fog. De azért jó volt. Nekem túl nagy ez az egész. Tokajt sokkal jobban élveztem, bár ott több napot voltam.
Igazából annyi volt a bajom vele, hogy míg eljutottam egyik feléből a másikig, le kellett ülnöm pihenni, plusz eltévedés 20x. De azért jó volt hallani Nouvelle Vague-ékat és a Ska-P-t.
Ska-P után kirohantam Kobuci kertbe Kerekes bandre. És az vitt mindent. Utána én eljöttem, de többiek mondták, hogy meg lettünk dícsérve első sori tevékenységeink miatt. :) .
Remélem lesz mielőbb ismét Pesten koncertjük. Igaz ez Budán volt, de ne hasogassuk a szőrt.
Fehér pólóm mire hazaértem inkább bíborvöröses színt öltött a kiöntött bor mennyiség miatt.
Jó volt látni Andrist meg a bátyját is.
Utána jött az egy nap pihi.
Azóta nem aludtam túl sokat.

Ma lementünk páran Apához pancsolni és kicsit ülni a csendben. Ettünk pizzát is. Tetszik Apa kutyája, nagyon. Tüneményes hebrencs, de okos kutya.: )
Ilyen e!:


És most itt vagyok. Valami elfuserált görnyedt pózban. Elfáradtam.
Ma már tényleg kint alszom. Csak gondoltam helyzetjelentek. Mert az jó.
Apropó.
40 éve volt Woodstock.
Éltem is volna akkor, meg nem is.
A nem része csak a komfortérzetem miatt van. 
Majd úgyis lesz időgép.

 

 

Goodbáj.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr691311774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása