aug
26

éjszaka

| Szerző: Susán | 12:06 pm

Járt az agyam.
A hülye macska miatt tuti.
Mondókaondóka:
Cica hopp, cica hopp, máris leesett egy kopf.

Olyan durvát álmodtam. Annyira nem az, csak az érzés volt durva.
Kint volt a kertben az ágyam, és mindenféle erdei vadállat mászkált alattam, nem tudom mik. Vadmacskák meg ilyesmik. Aztán már majdnem leestem az ágyról, és be akartam fordulni, csak lelógott a kezem és hirtelen ráharapott az ujjamra egy nagy, hegyesfogú állat, és húzta és fájt, de mégsem, mert ugye nem érzek semmit, és kiabálni akartam, de nem nyílt ki a szám bvúú. Aztán felébredtem és azt láttam, hogy vmi állat mászkál rajtam. Aztán gyorsan becsuktam inkább a szemem, hogy eltűnjön a halu. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Elaludtam a lapockámat.
És alig aludtam. Reggel még füldugóért túrkáltam a fiókban, mert egy kiskorcs megint rákezdett a maratoni ugatásra.
Most meg arra ébredtem, hogy tesómék veszekszenek csúnyán.

Holnap Csongi bulájka.
 

Ezért dánke Dóri.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr461339537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása