sze
15

fós

| Szerző: Susán | 5:49 pm

annyira fáradt, vagyok, hogy hullámzik az aszfalt.
tegnap mentünk bulizni, ami nekem annyiból állt, hogy leittam magam, aztán bőgtem 4 órán keresztül. 4. óra végefelé észrevette, hogy jé veled valami nem oké.
addig teljesen egyedül voltam, mert mindhárman csajoztak. ha oda akartam menni hozzá, mindig azt láttam, hogy smárol. következőnél meg számot cserél.
aztán észrevett, aztán beszéltünk, aztán elnyomtam a kezén a cigimet, mert mérges voltam és seggrészeg.

aztán reggel felkeltem és egy pá kíséretében távoztam iskolába.

most nincs kedvem semmihez.

lehet megint elköltözöm innen, mert mindenki lusta belépni és kommentelni, pedig én szeretem ha írnak.

na pá.

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr91384397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarketingMajom 2009.09.15. 22:06:26

Ne költözzél el genyvadék, csak szar, hogy ide regelni kell. Nyughass.
süti beállítások módosítása