sze
17

Még tegnap jött fel az iskolában azt hiszem, hogy egyik osztálytársam ismerőse óvónőként szemtanúja lehetett annak, ahogy 5 éves kis lurkók épp felcsinálják egymást. Technikailag hogyan lehetséges, azt nem tudom, de lényeg, hogy összehozták.
Hova fajulunk, ugye..?
Ma én lehettem szemtanúja annak a buszon, hogy minek következtében alakulhat ki ilyesmi egy kisgyermek fejében, péniszében..
Ülök a helyemen, kissé fáradtan. Leül velem szemben két ovis srác és drága CIGÁNY anyukájuk. A romázást most mellőzöm, mert erre jobb szó nincs.
Mit ad a hölgy gyermekei kezébe? Malacka újságot. Gondolom mindeki tudja, milyen képek vannak humorosabbnál humorosabb szövegekkel mellékelve az említett magazinban.
Már csak a nevéből is sejteni lehet. Tud az 5 éves gyerek olvasni? Nem. Ez ki is derült később, mikor a nagy dulakodásban elvette Gergőke Márktól az újságot, és az anyuka egy kis jegyzetfüzetet nyomott Márk kezébe. Márk elegánsan leintette anyját, amit én alig bírtam ki horkantás nélkül:
"Nem tudok olvasni, te bolond asszony!
-Jó, akkor meg hagyd, hogy a testvéred is megnézhesse, neked van otthon nagyobb újságod, és különben is, már háromszor végignézhetted."
Időközben újabb verekedések alakultak ki a fiúk között a pajzán lapért, hangos gecizések és faszozások közepette. Azt hittem kiesik a szemgolyóbisom a helyéről.
Utána Gergőke, a kisebbik elkezdett énekelgetni, "Faszfej komááám, te faaasz"
Ezek után megcsodálhattam én is a lap tartalmát .
"Nézd anya, egy szivar van a cicije között-mondja Márk.
Jaa, meg geciii-mondja Gergőke" .
Ezek után kicsit sokkos állapotban távoztam a járgányról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr971388481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása