aug
18

Álom

| Szerző: Susán | 1:19 pm

Hihetetlen milyen összetett álmaim vannak.
Ma éjjel a Szigeten jártam. Egy idő után észrevettem, hogy rám tapadt 3 nagydarab állat és követ és molesztál. Utána egy ilyen gödör szerű helyet találtam a szigeten és ott átöltöztem szoknyába, összekötöttem a hajamat, felvettem a szemüvegemet stb. De megint jöttek. Utolértek valami boltban is. Tetszenek az önvédelmi módszereim. Először széttörtem a fejükön egy porcelán fűszertartót, aztán rájöttem hogy van benne, azt beleöntöttem a szemükbe, aztán meg körömlakklemosót zúdítottam az arcukba meg wc illatosítót. :D. És elszaladtam.
Ezek után valami mélyebb szinten elhelyezkedő sátorba kerültem, ahol mindenki betépett. Odacsapódtam egy társasághoz, mert már egyedül voltam, az elején még ott volt velem Alíz is. Ja tényleg az elején volt egy olyan, hogy őt elkapták, aztán visszamentem verekedni:D.

Lényeg, hogy a sátorban is megjelentek és utána csak futottam és futottam. Időközben újabb nagydarab állatok is elkezdtek követni. Kijutottam egy cigány tanyára. Mindenki kedves volt, az egyik sráccal táncoltam is. De megjelentek ott is. És akkor leesett, hogy azért üldöznek, mert előző napi karszalaggal rohangálok nagy vígan, nem pedig azért, mert bántani akarnak...

Hülyesééég.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr51318684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása