sze
2

Tegnap Pesten aludtam. Este, illetve hajnali egykor beugrottunk Ferenchez megtekinteni a lakását illetve megízlelni zamatos házipálinkáját. Lényeg, hogy beraktam a hűtőbe a kajáimat addig. Aztán ott felejtettem. Mondom, jólvan, majd reggel beugrok érte.
Ferenc a Keletinél lakik.
Mai menetrend a következő volt:

Reggel felpattantam Erzsébeten 99-es buszra, azzal elrobogtam egészen a Blaháig. Ott átszálltam 7-es buszra, és elmentem Keletiig, vettem cukrot, és felszaladtam Ferenchez, aztán rohantam is vissza. Délre kellett beérnem a suliba, fél 12nél jártam, mikor visszaértem a 7-es megállójába. Egy megállót mentem vele tovább, gondolván, hogy a busz Dózsa György úti megállója megegyezik a 3-as metró Dózsa György úti megállójával. Leszállok, sehol semmi utalás metró jelenlétére. Megkérdeztem egy bácsit, hogy hol van a metro lejáró, mondja, hogy hát a Keletinél, drágám. Mondom az a kettesé? -Hehe összekevertem a metrókat, hehe- Igen, igen.
Jó, visszasétáltam gyorsabb tempóban, és lerobogtam. Erre látom, hogy ez nagyon nem az a metro, ami nekem kéne, de obb ötletem nem volt, felszálltam rá és elmentem Deákig, aztán ott átszálltam a 3-as metróra. Sikeresen elindultam a másik irányba...
Ferenciek terén leszálltam, átlépcsőztem a másik oldalra, és 11.55-kor elindultam a cél felé.
12.10 körül leszálltam, és onnantól futottam Forraiig, kicsit se gáz, hogy első nap kések negyed órát. Nagy sóhajjal nyitottam volna be a 31es terembe, erre zárva. WÁTÁFÁKK?!

Aztán jött egy tanárnő, és felvilágosított, hogy nem az az órarend van, 8-ra kellett ma bejönni, de nem az én hibám, páran szintén belecsúsztak ebbe a hibába. Kiderült, hogy a szintfelmérő után még volt valami tájékoztató, amiről én sikeresen eljöttem haza.
Aztán lementem megkérdezni, hogy akkor most tulajdonképpen hol kéne lennem, aztán mondták, hogy nekem ma nem is kellett volna már bejönnöm.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.

Aztán füstölgő fejjel visszarobogtam Pesterzsébetre, és lefeküdtem aludni.
Brutális.
Kérdezték tőlem, hogy akkor tulajdonképpen mit csináltam én 4 órán keresztül?
-Hát utaztam.

JEeeeeeeeeeeee.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr461356257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása