aug
24

mármegintpötyög

| Szerző: Susán | 3:07 pm

Ma végre megnézem a Coco Chanelt. Juppijáééé: ).
Tegnap voltam 30y koncerten. Én. 30y-on. HaHAHAH.
Tetszett. Te jó ég. Lehet azért, mert megint túl sok alkohol került a vérembe. Most még zöldebb a lábam, mint egyébként. Úgy néztem ki, mint egy metálkúrva.
Aztán sikerült későn hazaérnem, és későn elaludnom. Kezdem megérteni lassan anyám pampogását. Nem állapot ez így.
Most az van a fejemben, hogy én szombatra megígértem egy Morrison's bulit, viszont Muzsikásra is mindeképp el akarok menni. Majd megoldom számháó.
Mára Kaukázus volt betervezve, de annyira nincs kedvem koncertre menni megint. Pfúj én.
Másnapos vagyok.
Megyek enni.
Ja mi durva!
E. belerakott egy sokkolót a táskámba, hogy vigyázzak rá, és én ezt itthon vettem észre. Aztán lehet, hogy nem is igazi, vagy lemerült, lényeg, hogy hozzányomtam R.Punkthoz és nem csinált semmit, csak megijedt és visított kettőt.
Na csak ennyi.
Adieu.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr211334996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása