sze
12

-

| Szerző: Susán | 3:35 pm

Költözhetek. Most legszívesebben átrohannék a lakásba és kitakarítanám az egészet. De inkább majd holnap. Este partájjj.
Tegnapi nap érdekes volt.

Tulajdonképpen van értelme a féltékenységnek? Piszkos érzés, de nem érünk el vele semmit. Egy nap alatt háromszor találkoztam vele. Egyszer mást akartak iszonyat szánalmas módon féltékennyé tenni, utána én lettem féltékeny, utána meg szakítottak féltékenység miatt.
Ha féltékennyé akarsz valakit tenni, és nem sikerül, borzasztóan lejáratod magad. Most nem csak előtte járatta le magát a lány, hanem mindenki előtt, aki látta mit művelt.

Én tudom, hogy a féltékenység hülyeség, és próbálom kiűzni magamból, vagy figyelmen kívül hagyni az érzést. Így jól is érzem magam általában. :D

De az a legrosszabb tényleg, amikor a saját féltékenykedéseddel kikészíted a másikat, és elűzöd magad mellől. Tesómékkal történt most ez. Fossch helyzett...

Más.
Szeretem az adakozó részeg embereket. Kaptunk zöldet.
Csak aztán nem tudtam, hogyan jövök haza, egyedül nem akartam. Utána jött Deus ex Machina, drága bátyán hajnali fél kettőkor pont az utcán kocsikázott és hazavitt. Jééé.

Jaj alig várom, hogy egyedül éljek.
Kiváncsi vagyok, hogy viselem majd. De legalább megtanulok igazán főzni. Jessz.

lálálá.

Nem akarok hétfőt. Annyira rövid a hétvége:(.
Viszont egyre több emberkével sikerül jobb viszonyba kerülnöm osztályban.
Van egy lány, aki teljesen olyan így belsőre, mint a Borkám.
Hozzá leszáguldozom őszi szünetben. Vagy elrabolom és hozom ide. Hiányzik.
Meg a Pannácska is hiányzik. Grr.
Rümivel megbeszéltem, hogy együtt ebédelünk néhányszor. Mert én délkor végzek általában, ő neki meg akkor van ebédszünete. Ez jó!.
Hétfőn lesz végre Koszti gyűlésssss jííháá. Beülünk majd Mélypontba és elvámoljuk az elvámolni valót.
Muha

ha.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://csigavagina.blog.hu/api/trackback/id/tr781377264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása